Ula hepiniz emzirionuzmuu kendi.kendimi uste cikartaim.barii
İlk emzir sonra mama ver iki ölçek yeter canım bende emzirme döneminde öyle yapardım ama sütün çok iyi ise hiç verme derim kuzum gece yatarken 3 ölçek yap uyusun kalkınca emzir ne kdr emzirirsen o kdr senlenir memelerin
1,512,341 soru
24,667,972 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın