0 oy
927 göst.
Moda kategorisinde (979 puan) tarafından
Herkese iyi akşamlar çocuğu devlet okulunda olup 1 sınıfa gidenler hangi şehir sınıf mevcudunuz kaç acaba

16 Cevaplar

+2 oy
(1,498 puan) tarafından
13 yıllık sınıf öğretmeniyim farklı illerde farklı türden okullarda çalıştım.İstanbulda sınıf mevcudum 58 di 6 si Suriyeli 2 Şi Afgan 2 Şi Cezayirli olmak üzere .,Antalya da bir okulda mevcudum 18kişi  ,Muş merkezde 45 kişi,İzmir'de 35 lerde oldu ortalama mevcut ama en çok İstanbul'da 58 kişi ile çalışırken yaptığım işten zevk aldım .mevcut fazla ama veliler ilgili öğrenciler almaya istekli derse hevesli idi .18 kişilik sınıfta veliler ilgisiz çocuklarin algıları oldukça kapalıydı çok zorlandım ,izmir de saçma sapan bir veli profili ile çalıştım neden A harfinden değilde e harfinden basliyoruz diye hesap soran veliler oldu  .yani diyeceğim biz öğretmenler için mevcut değil öğrenci ve veli niteliği önemli .sınıf sayılarına çok takılmiyorum ben .tabiki fazla öğrenci kalabalık kaos demek ama sınıfın genel zeka düzeyi düşükse veliler ilgisiz de 10 öğrenci ile bile ilerleme kaydedilmiyor
(979 puan) tarafından
Merhaba öğretmenim çok haklısınız nasıl iyi velilere öğrencilere denk geleceğiz ki keşke bunun bir yöntemi olsa yoksa dediğiniz gibi az yada çok değil önemli olan önemli olan sınıfın niteliği
-Reklam-
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Ankara 30 kişiler, sizin kaç 
(979 puan) tarafından
Bizim seneye 1 olacak şimdiden merak ettim hangi şehirde daha az falan diye meraktan sordum yani
(2,901 puan) tarafından
30 ideal oluyor siniflar geniş çünkü bizim herkesin kendi masası var ama 30 üstü sıkıntı olur
(979 puan) tarafından
Bizde Gaziantepteyiz edirnedeydik daha önce orada mevcutlar 20 30 arasisydi gerekirse geri gideyim.diyorum da şimdiden araştırayım dedim
0 oy
(3,730 puan) tarafından
Aslında max 20 olmalı ama İstanbul'da 45-50 yi geçen sınıflar var maalesef 
(979 puan) tarafından
Bencede ya 20 iyi
(3,730 puan) tarafından
Evet ama çoğu okul 20 nin çok çok üstünde
(979 puan) tarafından
Maalesef yaa
0 oy
(1,688 puan) tarafından
Bence sınıf mevcudu 30 olmalı kızımın sınıfı 28 kişi çevre olullarda 35 40 yakın 
(979 puan) tarafından
Bencede en fazla 20 30 olmalı diğer türlü çok fazla
(1,688 puan) tarafından
Tabikide öğretmen o kalabalıkta çocuğumla nasıl ilgilenecek ki
0 oy
(2,934 puan) tarafından
Kocaelideyiz gecen sene 1 ci sınıftık 26 kişiydik 
(979 puan) tarafından
Çok iyiymis yaa tam istediğim mevcut:)
0 oy
(6,958 puan) tarafından
Istanbul 37 kisi bizim sinif. Istanbul geneline bakarsak az. Baska okul var evimize yakin 45 50 kisiydiler.
(979 puan) tarafından
Istanbul kalabalık baya ondan normal galiba
(6,958 puan) tarafından
Evet nufus fazla malesef
0 oy
(269 puan) tarafından
Her ilde 30 kişi olur  ve 30 danda az olabilir ama 30 dan fazlası olmaz bazı sınıflarda oluyor o da muamma yani 
0 oy
(39,748 puan) tarafından
Max 20-25 olmalı bence. 
(979 puan) tarafından
Keşke öyle olsa
(39,748 puan) tarafından
Bizim burda öyle. Köy olunca pek öğrenci olmuyor.
0 oy
(5,191 puan) tarafından
Bizim burda 6 şube var hepsi de 45-50 kişilik diğer okullarda aynı 
(979 puan) tarafından
Çok kalabalık yaa cidden böylede olmaz ki
0 oy
tarafından
vallabir ara 30dan fazla olmuyordu. bizim burdaki okulu sordum 50-60 dediler şok oldum, inşallah benim kız büyüyene kadar azalır
(979 puan) tarafından
İnşallah canım çok kalabalkmş
0 oy
(2,866 puan) tarafından
Eskişehirdeyim bi okula sorduk 40 kişilikmis çok fazla

Bugun ozele sorduk yıllık 287 bin fiyat verdi yani aylik 32 bin 200 bin egitim 87 bin yemek

Ve kırtasiye formalarda haric onlarda 100 bin tutsa oylece toplam 400 bin olur bakalım 
(979 puan) tarafından
Ozellerde çok fazla sanki son zamanlarda daha da arttı fiyatları
(2,866 puan) tarafından
Evet ya bi okul daha var irayada soracağız
0 oy
(13,007 puan) tarafından
Kızımın sınıfı 35 kişilik 
0 oy
(1,129 puan) tarafından
Ağrı her sınıf 30 tane öğrenci var öğretmen eksikliği olduğunu söyledi bizim hoca ondan öğrenci sayısı fazla 
(979 puan) tarafından
Öğretmen sayısı az ama atama yapmak istemiyorlar
(1,129 puan) tarafından
Evet bu yüzden böyle sıkıntılar var
0 oy
(1,373 puan) tarafından

1.sinif öğretmeniyim..Osmaniye'nin bir ilçesinden..bizim mevcutlar 3 subeyiz 30 civarı genelde .benim sınıf 31...



Ama önemli olan inanın sınıf mevcudu değil....çocukların algıları,velilerin ilgileri okul yönetimi bunların hepsi puzzle nin bir parcasi gibi...
(979 puan) tarafından
Haklısınız peki bu özellikleri taşıyan okulları nasıl bulacağız ki hersey nasip galiba
0 oy
tarafından
30 kişiler canım Kırıkkale 
0 oy
tarafından
Konya da yaşıyorum sınıf mevcudumuz 30 

İlgili sorular

+2 oy
21 cevap 1,108 göst.
1 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Merveeeee (355 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 392 göst.
0 oy
9 cevap 505 göst.
29 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,292 göst.
26 Mayıs 2024 Aile & Aşk kategorisinde Esra0202 (49 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,812 soru

24,674,101 cevap

367,434 kullanıcı

...