0 oy
427 göst.
Diğer kategorisinde (402 puan) tarafından
Psikolojim çok bozuk ya çok düşünüyorum insanlar anlıyor hemen çabuk anlasiliyorum saçma ve anlamsız şeyler düşünüyorum ilaç kullandım tedavi falan oldum bide hocaya gitmek istiyorum 

Bide mesela yazı okurken kendi iç sesimi duyuyorum içimden tuhaf oluyorum başkaları da bana tuhaf bakıyor neden böyle oluyor ya
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Oncelikle bu kadar aciliyet durumu ne anlamadim basligi bu sekilde acarsaniz postunuz kapanir yasak baslik kullanmissiniz 

Sorununuza gelince psikolojik rahatsizliginiz var belliki tedavi olur once belki icinizde bi bosluk vardir onu doldurmaniz gerekiyodur ibadetinizi artirin 
-Reklam-
0 oy
(402 puan) tarafından
Bekliyorum bekliyorum 
0 oy
(1,539 puan) tarafından
Derdiniz ne sizi bu hale getiren 
0 oy
tarafından
Rabbim içine ferahlık versin 
0 oy
(1,573 puan) tarafından
Kuran okumaya başladı yada dinle veyahut namaz başlamanı tavsiye ederim
0 oy
(27,805 puan) tarafından
Baslıkta ne oldu acaba dedirtiyor insana . 

Post kapanir başlığı değiştir. Pek acil.bir sey degil. 
0 oy
(38 puan) tarafından
İnstegram da Ömer hoca diye bir hoca var ona kendinizi gösterin 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 228 göst.
21 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Deniz16 (402 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 466 göst.
21 Aralık 2024 Diğer kategorisinde Deniz16 (402 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 263 göst.
8 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Deniz16 (402 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 304 göst.
11 Mart 2024 Diğer kategorisinde Deniz16 (402 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,640 soru

24,671,649 cevap

367,290 kullanıcı

...