+1 oy
192 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (492 puan) tarafından
Selam kızlar spiral taktırdım çarşamba günü perşembe gününe kadar akıntı olarak geliyordu böyle kan şimdi fazla gelmeye başladı cuma gününden belli bu normal mi ve ben doğum yapalı 5 ay oldu adet olmayı da tetikler mi bilen varsa yardımcı olsun lütfen

3 Cevaplar

+1 oy
(492 puan) tarafından
Kızlar bilen yokmu
-Reklam-
0 oy
(9,462 puan) tarafından
Bende taktım 5 y önce doğum yaptım 2 aya yakındır taktım 2 gün normal bi kan vardı sonra kesildi taki bir hafta önce de kanlı leke gördüm daha da gelmedi 

Adetsiz mi taktın 
tarafından
3 sezaryandan korkmayan ben spiral takmadan korkuyorum acaba zor oluyormu hangisini taktırdınız
(9,462 puan) tarafından
Bakır taktım ben. Valla yalan yok benimki baya zorlu oldu 3 gün yürüyemedim ağrıdan :/
tarafından
Bende korkıyorum canım adet düzensizligi falan yapıyormuş ama hamile kalmam yasak korkuyorum spiral de hamile kalan var benim yengem kalmış spiralle
(492 puan) tarafından
Bakır taktılar sadece hafif bir ağrı oldu okadar ve adetlide değildim çünkü beş ay önce doğum yaptım adet olmamıştım zaten işlem iki dk falan sürüyor
(9,462 puan) tarafından
Ben sadece spiralle korunmuyorum eşimde geri çekilme yapıyor.
Valla ağrılı olsa bile hamile kalmaktan iyidir
0 oy
(492 puan) tarafından
??????????........

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 732 göst.
0 oy
4 cevap 317 göst.
0 oy
5 cevap 175 göst.
22 Haziran 2023 Diğer kategorisinde 16.08.2021 (14 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 948 göst.
22 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Fdmdn (205 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...