Ben kirada oturmuyorum kendi evimiz . Pazar günü abimlere oturmaya gittik ( Samsun Merkeze) ev sahibi 7 bine çıkaracakmis kirayi. Başka bi akrabamiza gittik evlerinin alt katini tanıdıklarına kiraya vermişler 2 bin liraymış kira . Bence bedava üstelik dogalgazli ev 3 odalı sanırım.
Allah kirada duranlara yardım etsin. Geçim zor gerçekten....
1,512,234 soru
24,666,657 cevap
367,029 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın