O çocuğun boğazı sıkılacak cocuk aglayacak baska cocuklar ne oldu diye soracak ve o sure zarfinda öğretmen olmayacak? Bunlar yasanirken 2 dakika da olsa bir ogretmenin orada olmamasi başlı başına bir sorumsuzluk sen neredeydin diye sormazlar mi adama. Ben sirf bu yüzden oğlumu sınıfta arkadaşı ısırdı diye kiyamet koparttim şikayetimi ettim aldim cocugumu mecbur özel okula verdim. İlk önce öğretmene sor 2 dakika da olsa niye gittin diye 1 dakika da insanlar ölüyor be.
1,512,338 soru
24,667,956 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın