Bebeklerinizin yada cocuklarinizin kuculmus kiyafetkerini napiyorsunuz kizlar
Ben ikinci icin saklıyorum herşey yeni temiz bir daha masraf yapmaya gerek yok nence
Bende sakladım canım iyikide saklamışıım buda erkek oldu bir takım hastane çıkışıyla bitirdikten işi herşeyi var kıyafet olarak mevsim olarakta aynı zamana denk geldi
Bende sakladım şimdi ikinciye hamileyim kullanmiycak olduklarımıda ihtiyacı olanlara verdim
Ben çoğunu birilerine vermiştim birkaç küçük takımını sakladım hatıra kalsın diye. Buda erkek abisinden kalanları giydircrm.nasipse
1,512,679 soru
24,672,230 cevap
367,324 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın