0 oy
166 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kızlar 17. Haftaya kadar bir kız bir erkek dendı 21 haftalıkken detaylıya gırdım erkek dendı Doçent doktordu sonra il degıstırdık felan gıttıgım doktorda sormadım 28 haftalıkken geldiğim ilde başka bir doktora gittim o da kesın erkek dedı. Ben söylemeden sordum sadece ama başta kız denmesi felan kafamı karıştırıyor ondan sonra da devlete gittim hep cinsiyet soramadım bile 2 dk muayene terslıyolar sızce degışır mı detaylı da özeldi ıyı bi doktor 


2 Cevaplar

0 oy
(2,148 puan) tarafından
Detaylı da görünen daha doğrudur zaten ilk söylediğinde daha küçükmüş detayli daha ileri haftalarda olduğu için yanılma payı cok daha az olur 
tarafından
O yüzden aklım hep karıştı
-Reklam-
0 oy
tarafından
12cu haftadan kız dedi öyle de oldu 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 134 göst.
27 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Nur_Ekinci (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 242 göst.
0 oy
1 cevap 148 göst.
23 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Mlk42 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 838 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,316 cevap

367,392 kullanıcı

...