Bime molfixin bezi gelmiş aldım bugün. İlk defa aldım hep farklı markalar kullandım en son jenny ve willyde kalmıştım. Molfix bayağı uyguna geldiği için onu alayım dedim. Zaten kalitesi tartışılmazdı ama bezi açtığımda incecik geldi. Birde molfixin içi yeşil olmuyomuydu? Bu beyaz ve kenar cizgi olan yerlerde hiç pamuk yok. Açıkcası sızdıracağını düşünüyorum deneyenler var mı nasıl? Görsel de ekledim
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın