0 oy
417 göst.
Diziler & Filmler kategorisinde (7,042 puan) tarafından

Selamün aleyküm rahmetullahi ve berakatuhu kardeşlerim gineee ben gine beennn :D


Bacılar sizde benim gibi çizgi film izlemeyi sever misiniz? En sevdiğiniz çizgi film nedir ? 


Benim Gumball.

image

❤️

5 Cevaplar

+1 oy
(1,246 puan) tarafından
Bu bölüm Gumballın bando takımından kovulma bölümü değil mi?
(7,042 puan) tarafından
Ahahahah evet o bölüm
(1,246 puan) tarafından
Ben de 26 yaşımdayım, 2 buçuk yaşında oğlum var. Ama hâlâ çizgi film izlerim. Gumball'a BA YI LI RIMMM :)))
(7,042 puan) tarafından
Ben 24 yaşındayım hala izliyorum ve izlemeye devam edeceğim ve bende bayılıyorum çok güzel ve komik hatta eşimle birlikte izleriz genelde
(1,246 puan) tarafından
İçimizdeki çocuk büyümüyor işte ne yapalım  :D
(7,042 puan) tarafından
He valla en güzelide o
-Reklam-
+1 oy
(2,691 puan) tarafından
Bizde oğlumla ben 10 izliyoduk uyudu kapattım . Eskiden bugs bunyfi şimdi öle yok çocuktan sonra herşeyi izler oldum djsjw
(7,042 puan) tarafından
Ahahah ama güzel kabul et canısı
(2,691 puan) tarafından
Evet güzel  tabiki ama ben bu gumbalo hiç sevemiyorum ya niyeyse . Kardeşim bayilirr açıp izliyo cani sıkılınca
(7,042 puan) tarafından
Gumball güzel yaa
+1 oy
(2,708 puan) tarafından
Aleyküm selam Ailecek favori çizgi filmimiz
(7,042 puan) tarafından
Bizimdeeeee
+1 oy
tarafından
Genelde TRT çocuk açık oluyor bu kanallarda çocuklarda bilinçaltı mesaj çok fazla var diye açmıyoruz
(7,042 puan) tarafından
Hee anladım sende haklısın canısı
0 oy
tarafından
Gumball ve sürekli dizi denk gelince izlerim ☺️
(1,246 puan) tarafından
Sürekli dizi gerçekten çok güzel ama. Ben de ikisini çok severim :)

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 606 göst.
28 Nisan 2019 Diğer kategorisinde ✨Gafsa✨ (4,058 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 2,010 göst.
0 oy
3 cevap 408 göst.
0 oy
7 cevap 651 göst.

Kategoriler


1,512,651 soru

24,671,831 cevap

367,296 kullanıcı

...