Cuma günün mutluluğu var üzerimde, hafta sonu geldi Kahvemi içip soba yakmaya gidicem uzun zaman oldu post açmayalı sizler napıyosunuz❤❤❤
Anlık karamel sos yapacağım trileçe için
Afiyet olsun,bebitoyu salıyorum uyusun diye aksam rahat yemek yemek için
Valla bende yaptım şükür içinde bı kaç parça şeker erimedi de neyse
1,512,718 soru
24,672,893 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın