+2 oy
1,735 göst.
Diğer kategorisinde (10,357 puan) tarafından

Burası erkekler için bir platform olsa eşimin nick sairceketlibaba olurdu kesin :D Kendisi Cumhuriyet Dönemi Edebiyatının etkili simalarından, şair ruhlu numune bir erkektir :P

34 Cevaplar

+5 oy
tarafından
Herbokolog olurdu bizimki her boku bilir her haltta bi fikri olurdu
tarafından
Ay en guzel cevap bu☺️
(10,357 puan) tarafından
Aa o her erkekte var ya biri de "bilimiyorum" demez ki :))
-Reklam-
+4 oy
(1,080 puan) tarafından
Sinirliköpek
(10,357 puan) tarafından
Kahkaha attım :D Eşimle kesin takışırlardı :))
+4 oy
(1,479 puan) tarafından
Kara_kartal38 olurdu herhalde tam bi fanatik hoş artık zamanı yok maç izlemeye ☺️
+3 oy
(8,156 puan) tarafından
:))))) xorte wane:)))))))
(10,357 puan) tarafından
Türkçesi ne kıız :))
(8,156 puan) tarafından
Van'ın genci:)))
(8,156 puan) tarafından
Oluyo galiba:))
(10,357 puan) tarafından
Klasmış :)) Kürtçe bir tek kelime biliyorum o da desmal galiba mendil :)) Malatya'daki bir dükkanda Kürtçe bir türküde duydum da eşime sormuştum ne anlatıyor bu türkü diye :))
+3 oy
tarafından
Benjmki sarisefa06 yada sarisefa40 yapardi plaka gibi 
(10,357 puan) tarafından
Sarı :)))
tarafından
Sorma sari sari :)
+3 oy
(5,792 puan) tarafından
blacksword  olurdu. Ergenlıkteki gmaılı bu sekıldeydı :) 
(10,357 puan) tarafından
Ergenliğine şahit olman kaç puan :)))
(5,792 puan) tarafından
Ay şahit olmadım tabletını kaeıstırkeen gördüm :)) 30 yasında tanıdım kocamı keske sahıt olsaydım
(10,357 puan) tarafından
Ben de çok isterim eşimin lisede falan sınıf arkadaşı olmayı :))
+3 oy
(8,115 puan) tarafından
Romantik aşık olurdu
(8,115 puan) tarafından
Eşim zaten şiir ruhlu bana hergun bir not yazar kendisi öğretmen  iyi anlasirlardi
tarafından

Yook canııım hiç olurmu sence senin esin indigonunki kadar romanthk olabilirmi 😳 şiir öğretirmiş kocası kocana😀 en romantik en akilii en zengin en mutlu o cünkü bu platformda

Halbuki ilk zananlar üye oldugunda eşim giyinmeyi bilmiyo delik deşik eşofmanlar giyiniyo diyodu herkes onu pohpıhlayinca kendini bi kalıba sokmaya calisti 😀😀

(10,357 puan) tarafından

İyi misin bacım 🙄 Git tedavi ol. Şiir yazmak, okumak veya romantik olmakla giyinmenin ne alakası var. Adam annesiz babasız büyümüş yurtlarda, giyim intizam bilgisi dr yok bu konularda ilgisi de yok. Sen gibi ruh hastası değilim olmayan hayatı anlatacak. Senin acilen tedavi olman lazım üşenmemiş neler bulmuş neler yazmışsın ya. 158 puanla 2024 öncesi postu bulup hunharca saldırmak için birkaç kimlikle burada olman lazım ki bu da ciddi bir ruh hastalığı gerektirir. Allah şifa versin inşallah. Ben sana başka bir şey diyemem. 

tarafından

Arayıp bulamdim benzer posttan onüme cikti ve yine herzamanki tavırlainla kendince milleti ezip kendini üstün yapıyosun milletin kocası niye senin kocandan şiir ögreniyo burdaki herhangi birinin kocası senin kıcan gibi olamıyomu da şiir bilmesin. sen hep boylesin bi elbise paylasmıştım diye yok kapalı bunu giymez yok bu tesettur değil diye gömecegine biraz kocanın  giyimiyle ilgilense abisinden yardım isteme

(10,357 puan) tarafından
+2

Allah sana şifa versin. 🤷‍♂️

+3 oy
(13,346 puan) tarafından

Nothingman :)        

(10,357 puan) tarafından
Pearl Jam şarkısı? :)
(13,346 puan) tarafından
İnan neyle alakalı bilmiyorum hep bunu kullanır :D
+3 oy
(2,153 puan) tarafından
LazWegas neden diye sormayın çünkü Laz olduğu için sadece başının ne anlama geldiğini biliyorum ahahaha İnternet adı bile bu tüm oyunlardaki nicki de bu çok hoşuna kaçmış belli :)))) 
(10,357 puan) tarafından
Hımm demek Laz, usulca kaçtım ahahaha :) Sen de lazsan ne alâ değilsen bol sabır :))
(2,153 puan) tarafından
Bende lazım o usulca dalaşmaya girmeden kaçıyor :))))))
(10,357 puan) tarafından
Allah karşılıklı yardımcınız olsun :))
(2,153 puan) tarafından
Teşekkür ederiz ahaha:)))
+3 oy
(8,705 puan) tarafından
Benimki kesin bestbroker yapardi :)
+2 oy
(43,839 puan) tarafından

Benim adam klasik adını kullanırdı ve şehrinin plaka kodu :D

(10,357 puan) tarafından
İstanbul Kastamonu Maraş gibi bir şeyler diyorsun :))))
(43,839 puan) tarafından
Hahaha aynen canım:D
+2 oy
(17,479 puan) tarafından

AB1907 ☺️ olurdu kesin 

Bizim baş harflerimiz ve Fenerbahçe 
(10,357 puan) tarafından
Severiz Fenerbahçe :)
(17,479 puan) tarafından
Hemde  çok :)
+2 oy
tarafından
Tırcı3373 ......
(10,357 puan) tarafından
Mersin :)
+2 oy
(878 puan) tarafından
Kurtlar vadisi1453 :)
+1 oy
(2,443 puan) tarafından
SallaS hep bunu kullanıyo ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯
(10,357 puan) tarafından
Ne anlamı var acaba :)
(2,443 puan) tarafından
Bilsem ಥ⁠‿⁠ಥ
+1 oy
tarafından
Hahah heryerde serseri83 nicki
(10,357 puan) tarafından
Yaşını ele verdi sanki :P
tarafından
Hee pek övünür 83luyum diye
(878 puan) tarafından
83 esprisini herkes bilmez :)
(10,357 puan) tarafından
Eşim 86lı ama ben maalesef biliyorum :/ 200 erkekle 4 sene okuyunca her haltı biliyorum :I
tarafından
Anlayan anlamış:)))))))
+1 oy
(4,743 puan) tarafından

Kesin kendisine kafkaskartali der Çerkes olduğu için 

(10,357 puan) tarafından
Bu güzelmiş :)
+1 oy
(5,190 puan) tarafından
Ad soyad ve plaka koyardı mutlaka sjsjjs 
+1 oy
tarafından
Jesin yakışıklıgenç olurdu ..kesin diyorum
(10,357 puan) tarafından
Özgüvene bak hele :)
tarafından
Aynen yaa .. aynanin karsina geciyor allahim ne yakisikli yaratmissin beni diyo sjajsjdj
+1 oy
(187,419 puan) tarafından
zwarte koning yapardim dedi

İlgili sorular

0 oy
24 cevap 2,391 göst.
21 Aralık 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 211 göst.
0 oy
24 cevap 1,239 göst.
30 Ekim 2023 Aile & Aşk kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 202 göst.
2 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Annelikheyecani (589 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...