0 oy
355 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (6,866 puan) tarafından

3 yönlü kullanılabiliyormuş. Bebek de rahat oturur gibi duruyor. Yorumları da güzel ama kaba duruyor sanki.

image


3 Cevaplar

0 oy
(3,815 puan) tarafından
Bence güzel kullanışlı 
-Reklam-
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Kullanışlı gibi ama bazen görsel yanilta biliyor 

0 oy
(1,796 puan) tarafından
Biz kullandık belli bir yaştan sonra ağır oluyor. Yoksa çok rahat oturma yeri bile var. 9 aya kadar kullandık sonra cok ağır geldi ağır bir kanguru

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 486 göst.
30 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 497 göst.
4 Kasım 2022 Aile & Aşk kategorisinde Nudem (168 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 454 göst.
2 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asude7777 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 435 göst.
17 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Emine S (39,739 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,595 cevap

367,184 kullanıcı

...