0 oy
288 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar benim regl dönemi 10 gün sürüyor ve bu sırada hormonların etkisiyle de bıyık ve tırnaklarım hemen uzuyor ve ben nefret ediyorum uzun tırnaktan 

Bildiğim kadarıyla bu süreçte kesmemek daha iyi ama ben arada dayanamayip kesiyorum 

Bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar var mı bana net bilgi verecek?

3 Cevaplar

+1 oy
(5,118 puan) tarafından
Adetliyken kesebilirsin ama bittiği halde gusul almadan kesemezsin. Ben boyle biliyorun
tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(140 puan) tarafından
İsterseniz şöyle yapın tırnaklarınızı peçeteye kesin suya tutup atarsınız ben öyle yapıyorum adetken yıkanıp ayrılmış olur
tarafından
Olabilir canım teşekkür ederim
0 oy
(6,110 puan) tarafından
Evet ayni durumu bende yasiyorum. Dayanamayip bir ara biyiklarimi aldim adetliyken, inanir misin sonra ruyamda uyarildim, korkuttular. En iyisi bunu gercekten bilgili insanlarin cevaplamasi
tarafından
Işte birde dayanabilsem cok iyi olacak da

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 191 göst.
+1 oy
0 cevap 97 göst.
0 oy
2 cevap 393 göst.
+1 oy
3 cevap 386 göst.

Kategoriler


1,512,467 soru

24,669,497 cevap

367,178 kullanıcı

...