Gezelim dediğime bakmayın. Hastaneye gidiyrouz. İdrar Yolu Enfeksiyonu olduk antibiyotik kullanıyordu kontrole götüreceğim netten baktım temiz çıkmış umarım doktor da iyi şeyler söyler kızlar dua edin geçsin. Çok ağrısı oluyordu yavrumun
Maşallah prenses geçmiş olsun
Oyyyy masaAllah prensese Rabbim acil şifa versin insaAllah
1,512,658 soru
24,671,961 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın