0 oy
297 göst.
Diğer kategorisinde (21 puan) tarafından
Arkadaşlar size bir şey anlatacağım şimdi benim iki oğlum var küçüğü 1 yaşında ve üçüncü çocuk düşünmüyoruz asla eşimle istemiyoruz eşim korunuyordu ama ben Ekim ayının sonunda 20 si ile 27 arası hasta olmam gerekti olmadım Kasım 7 oldu hâlâ hasta olmadım çok korkuyorum test yapmaya korkuyorum yaa ama eşim kendinden çok emin :((((

2 Cevaplar

0 oy
(20,197 puan) tarafından
Geçmiş olsunnn eşin eğer Doğal korunduğunu söylüyorsa... korkunun ecele faydası yok test yap 
tarafından
Birde eminim demiyorlarmi insanı verem ediyorlar
(20,197 puan) tarafından
Kız emin olamaz yani kondom bile sıkıntı olabiliyor örneğini gördük
(86 puan) tarafından

Kuzenim hamile kondomla  o kendinden emin sen yataktan mı kaldın bu adamı ben döverim ne biçim laf o öyle 

-Reklam-
0 oy
tarafından

Benim de oğlumda esim çok emindi hamileyim diyorum adam olamaz ben eminim diyor kan testi yaptırdım idrar da da pozitif diyorum adam inanmamıştı:D Hayırlısı olsun kuzum test yap için rahatlasın belki başka bisey vardır doktora git ihmal etme 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 226 göst.
0 oy
4 cevap 285 göst.
28 Mart 2025 Diğer kategorisinde Kadinca_7768939 (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 229 göst.
23 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Ayaz Vakti (589 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 154 göst.

Kategoriler


1,512,759 soru

24,673,425 cevap

367,405 kullanıcı

...