Araclar yollarda kaldi zor gidiyo :(
Aşırı soğuk fırtına gibi yagyo mübarek
Evet ya bende ankaradayim maşallah guzel yağıyor ama soğuk tabiii
Neresindesin
Off bende kar istiyorummm
Buralara da yollayın biraz kar
1,512,276 soru
24,667,009 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın