Ailemizin bizi doldurup onlara karşı kiskirtmasindan korkuyorlar bence. Herkesi kendi gibi gördükleri için oluyor bunlar
Bende de aynı durum var , kardeşim 2. Katta düştü 5 saat Ameliyqt a kaldı goturmediler 12 gündür hastanede goturmediler , ve bugün tagburcu olacak yine götürmedi ,
Ama belalarini bulacaklar inşallah
Bende çok merak ediyorum gelinde onlara gitsin damatlarda onlara gitsin ama gelin bir yere kıpırdamasın
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın