0 oy
295 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
2 kişilik yağlamayı hangi ölçülerde yapıyosunuz? 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yarım ölçü bitanem. Nefis yemek tariflerinde neredeyse hepsini denedim, en güzeli Mukadder Can'ın tarifi.
tarafından
Çokk teşekkür ederiiim
tarafından
6 şebit çikiyor değil mi
tarafından
Yaptığın bazlamaya bağlı. Ben genelde tam tarif yaparım bazlamayı, sadece ihtiyacım kadarını kullanırım. Bazen kıyma harcını da tam yapıyorum, ertesi güne kahvaltıda Yumurta kırıyorum mis gibi oluyor. Artarsa değerlenir yani dert olmaz.
-Reklam-
0 oy
(6,401 puan) tarafından
Ben yaglamayi hazır lavaştan yapıyorum canım,diğerine pek vakit olmuyor. Sen de dene istersen bi ara tavsiye ederim.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 87 göst.
+4 oy
19 cevap 1,123 göst.
31 Aralık 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Casperiye (11,830 puan) tarafından soruldu
+2 oy
13 cevap 590 göst.
25 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Casperiye (11,830 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 204 göst.
12 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Marall630333 (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,338 soru

24,667,957 cevap

367,096 kullanıcı

...