Ben hep başta nasıl giderse sonda da öyle gider inancındayım. Erkekler evlenmeden önce armut piş ağzıma düş olduğu için evlendikten sonrada öyle olsun ister. Çoğu kadınlar pohpohlar aman kocam etmesin eylemesin diye. Bazılarıda kök söktürür. Bazıları da öyle gelmiş öyle gider... Kocanız da işine geldiği gibi davranıyor. Bazen erkeğin başının etini yemek lazım. Yok dedımı hemen tamam diyip oturmamak lazım. Maddiyat el veriyorsa gezmeye yemeye içmeye biraz ısrarcı olun
1,512,405 soru
24,668,727 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın