+1 oy
706 göst.
Diğer kategorisinde (39,734 puan) tarafından

image

yarin okulda kahvaltı etkinliği yapılacak kaynaşmak için buraya sormuştum ama gelen fikirleri başkaları yaptı bende kurabiye yaptım nasil ama.. ayriyeten ağlayan pasta yaptım onu öylesine kahvaltıdan sonra yemek için 

13 Cevaplar

0 oy
(584 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Çok güzel gözüküyorlar eline sağlık 
(39,734 puan) tarafından
Sağol canım
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok güzel olmuş ellerine sağlık 
(39,734 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
tarafından
Oo çok hoş ellerine sağlık 
(39,734 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(5,187 puan) tarafından
Çok güzel olmuş ellerine sağlık bende yapayım bari ☺️
(39,734 puan) tarafından
Haha yap yap kolay gelsin şimdiden
(5,187 puan) tarafından
Teşekkür ederim ☺️
0 oy
(1,217 puan) tarafından

Ellerinize sağlık şekliyle harika benimde yapasım geldi:D

(39,734 puan) tarafından
Yap canım :)
(1,217 puan) tarafından
Bebiş firsad verse☺️ inşallah
(39,734 puan) tarafından
Ben uyutup da yaptım yarısını yaomamistim daha uyandı. Abisiyle ablası oynattı biraz
(1,217 puan) tarafından
He iymiş vallh birieri baksa iyi olur benim gündüz dedesi yanında o ara yemek yapyom ama artk birseyelri keşf ediyor konuşmak istiyor yanlizda bırakmak istemiyom ilgilnmek istyom çok ilgi istiyor gercekden babası evdeyse gözüm kapalı birakiyom ende fazla die bilrim ilgi gösteriyor konuşturuyor
0 oy
(1,791 puan) tarafından
Muhteşem canım elleri ne sağlık tarif atarmısın
(39,734 puan) tarafından
Şekerli kurabiye için
1 yumurta
1 Paket margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
2 çay bardağı pudra şekeri
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
Aldığı kadar un
Tuzlu kurabiye için
1 yumurta
1 Paket margarin
1 çay bardağı sıvı yağ
6 çay kaşığı şeker
3 çay kaşığı tuz
1 Paket kabartma tozu
1 Paket vanilya
Aldığı kadar un
(1,791 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim deneyeceğim cnm
0 oy
(15,589 puan) tarafından
Tutku kurabiye süper olmuş şekli ☺afiyet olsun olsada yesek
(39,734 puan) tarafından
Sağol canım. Keşke yollama imkanım olsa
(15,589 puan) tarafından
Benım yerime de ye canım ❤
0 oy
(698 puan) tarafından
Kakaolu kurabiyeleri nasıl öyle yaptın kız çok güzel olmuş ellerine sağlık 
(39,734 puan) tarafından
Nohut kadar yuvarladim hamurum. Sonra çiçek gibi bir kakao bir sade olacak şekilde 3er tane dizdim elimle yuvarladim şekil bu
(698 puan) tarafından
Anladım cnm teşekkür ederim
0 oy
(5,508 puan) tarafından

Şekiller şahane olmuş, ben iki renkli denedim birkaç sefer karman çorman oldular :). Pratik bir yolu varsa alırım önerini.

(39,734 puan) tarafından
Nohut kadar yuvarladim hamurum. Sonra çiçek gibi bir kakao bir sade olacak şekilde 3er tane dizdim elimle yuvarladim şekil bu
0 oy
(4,442 puan) tarafından
Kızz o iki renkli kurabiyeyi birbirine karıştırmadan nasıl yaptın öyle helal olsun :)) 
(39,734 puan) tarafından
Yaptım işte alıştım :D
0 oy
tarafından
Immmm çok iyi görünüyor 
0 oy
(775 puan) tarafından
Kakaolu çikolatalar aktarlarda satılan hazır kurabiyelerle aynı gibi yani boyutları bile aynı
(39,734 puan) tarafından
Aktarda kurabiyede mi satiliyormus
0 oy
tarafından
Ellerine Sağlık canım çok güzel görünüyorlar

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 614 göst.
7 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde Miraeymen (595 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 888 göst.
26 Temmuz 2023 Alışveriş-Hediye kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
+1 oy
18 cevap 1,753 göst.
27 Ekim 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,144 göst.
1 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,325 soru

24,667,746 cevap

367,080 kullanıcı

...