0 oy
158 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

image

kizlar tatlıya koymam lazımda bunu almışım ya olmazmi

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Olmaz tatlı için olan ayrı.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben hiç bakmadan direkt alıyorum kullanıyorum tatlıyada yemeğe de :D içerisine özel bi şey ilave edilmemişse tek fark yağ oranı
tarafından
Kullandım gitti kız teşekkür ederim :)) bende bakmadan alıyorum üzerini okuyunca bir kaldım
tarafından
Afiyet olsun:D

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 230 göst.
7 Temmuz 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Zalimfelek (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 538 göst.
7 Ocak 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
88 cevap 3,070 göst.
24 Mart 2022 Aile & Aşk kategorisinde Ocakk (438 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 787 göst.

Kategoriler


1,512,752 soru

24,673,360 cevap

367,398 kullanıcı

...