0 oy
329 göst.
Diğer kategorisinde (138 puan) tarafından
Oğlum kreşe başladı 37 aylık oldu ama kreşte uyku saatinde biraz zorluyormus nasıl yapacağımi şaşırdım uyumayi reddediyormus evde de ayakta sallanıyor nasıl alıştırabilirim normal uykuya 

4 Cevaplar

0 oy
(16,097 puan) tarafından
Uyumasin canim. Ben uyutturmuyodum okulda aksam erken yatiyodu. Kendisi isterse uyutuyolardi
-Reklam-
0 oy
(1,598 puan) tarafından
Ben bir dönem kreşte çalıştım. Ailesinin iznine göre uyusun diyenleri uyutuyorduk uyumasin diyenleri uyutmuyorduk. Zorunlu değilse bırakın uyumasin. Diğer çocukların da uyumasına engel olabiliyorlar yoksa.
0 oy
(74 puan) tarafından
Bir anaokulu öğretmeni olarak söylüyorum. Anaokullarında ve kreşlerde uyku saati diye birşey yoktur. O dinlenme saatidir tüm çocuklar pijamalarini giyip yatarlar isteyen uyur . Uyumak istemeyen öğrencilere kitap verilir dinlendirilir
0 oy
(6,532 puan) tarafından
Canim benim ki 34 aylik. Uyumuyo. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 186 göst.
0 oy
4 cevap 372 göst.
27 Ekim 2025 Diğer kategorisinde MusavireAnne (2,660 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 609 göst.
0 oy
5 cevap 352 göst.

Kategoriler


1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...