0 oy
238 göst.
Diğer kategorisinde (78 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar 1 hafta oldu sezeryan olali ..Benim göbeğim var maalesef 10 kilo verdim ama göbek hala yerinde bende korse takmayı düşünüyorum hastaneden çıkmadan önce sormuştum takabilirsin demişlerdi..Bugün taktım yalnız agri yapti korkuyorum dikişler agri yapar diye.Birde böyle bir fırsat yakalayamam göbeğim gitti gitti gitmedi kalır ne yapmalıyım sizce ???

3 Cevaplar

0 oy
(628 puan) tarafından
Ben 10 gün bekledim 10 gün sonra taktım çok agri yapti iki gün dayanamadım cikardim
-Reklam-
0 oy
(360 puan) tarafından
Benimde bugün 10 oldu sezeryan olalı 3 gündür takıyorum 
0 oy
(256 puan) tarafından
Benm 6 gun oldu şalla baglıyorum biraz şalı sıktıgımda bile agrı oluyor kodse daha cok acıtır diye düşünüyorum iki üç ay geçsin öyle takacam 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 125 göst.
3 gün önce Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,002 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 268 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.

Kategoriler


1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...