+1 oy
1,247 göst.
Diğer kategorisinde (707 puan) tarafından

Burdan tanıştığım en güzel arkadaşlık :)

image

12 Cevaplar

+2 oy
(10,454 puan) tarafından

Oooo afiyet olsun ❤️ darısı bana ve canım kankalarıma :D

(707 puan) tarafından
İnslah :)
(7,514 puan) tarafından
Yapma deme hevesleniyorum:(((( kuzuşş
(10,454 puan) tarafından
Heveslen kuzuş tabi baksana millete
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ooo afiyet şifa olsun canım arkadaşliğiniz daim olsun ☺
(4,927 puan) tarafından
Biz de böyle olabilirdik, Isparta'ya gelebilseydin abla :)))
(707 puan) tarafından
Amin saol canım
tarafından
Gelecem inşallah bir gün balım bekle beni ☺❤
(187,463 puan) tarafından
eskisehirede beklerim ikinizi ispartaya giden eskisehirede gelir
tarafından
Ne zaman merkeze geliyorsun gel artık işin falan çıksın yaa
(4,927 puan) tarafından
Sevda lojmana yerleştim, hep merak ederdin ya buraya gel de seni içeri alayım :)))
(187,463 puan) tarafından
nerdesin len 1 kez giriyim iceri ölmeden aayy cok havali oluyo boyle cuzdandan kimlik gosterip gecme falan onuda yasamak istiyom
(4,927 puan) tarafından
Kış bahçesi var askeriyenin oraya girerken kimliğimi okutup gireceğiz. Orada sana yemek tatlı ısmarlarken, çocuklar da parkta oynar
(187,463 puan) tarafından
tmda hangi sehirdesin aay
(4,927 puan) tarafından
Isparta merkez. Antalya'ya gelirseniz beklerim
(187,463 puan) tarafından
peki bu simdimi soylenir☹️☹️☹️☹️☹️☹️☹️ antalyaya geldik bu yaz hatta ispartada mola verdik bisiler yedik alisveris yaptik☹️
(4,927 puan) tarafından
Ama ben 10 gün önce geldim zaten. Seneye inşaallah ☺️
(187,463 puan) tarafından
hee tm o zaman biz her yaz oralari turluyoz belki denk geliriz
(4,927 puan) tarafından
İnşaallah her zaman beklerim. Ben 4 yıl buradayım
(187,463 puan) tarafından
ooy pembe gulleri kokla benim icin ❤️ guzel yere tasinmissin ama eskisehir olsa daha iyoydi tabi
(4,927 puan) tarafından
İç Anadolu ve Doğu sevmiyoruz ☺️ bize yeşil olacak, deniz ya da denize yakın olacak
(187,463 puan) tarafından
insaallah eskisehire gelir bidahada gidemez kalirsiniz o zaman☺️
(4,927 puan) tarafından
Nasip diyelim Sevdacığım ☺️
(187,463 puan) tarafından
nasip☺️
0 oy
(9,214 puan) tarafından
Afiyet olsun :) daim olsun arkadaşlığınız.
(707 puan) tarafından
Beraber olsun :)
0 oy
(4,439 puan) tarafından
Afiyet olsun canım yakın mı oturuyorsunuz birbirinize 
(707 puan) tarafından
Bir sokak otemde :)
(4,439 puan) tarafından
Ne güzel denk gelmiş valla :))
(707 puan) tarafından
Şansımız
0 oy
(1,491 puan) tarafından
Kız insan şimdi kimseye güvenemiyor arkadasliginiz daim olsun:)
(707 puan) tarafından
Çok naif biri çok tatlı:)
0 oy
(9,700 puan) tarafından
Bende afiyet olsun inşallah derim
0 oy
(802 puan) tarafından
Afiyet olsun. Arkadaşliginiz daim olsun. 
0 oy
tarafından

Yanlış anlamayın ama nasıl güvenip buluşabiliyorsunuz ? :angel: Ben korkardım :D

(707 puan) tarafından
Güvendik :)
0 oy
(2,275 puan) tarafından
Allah daim etsin dostluğunuzu❤️❤️♥️ bu devirde Bırak dostluğu güvenecek insan bile çok zor bulunuyor 
(707 puan) tarafından
Allah iyilerle karsilasin herkesi
0 oy
tarafından
Size afiyet olsun ❤️
0 oy
(1,078 puan) tarafından
Afiyet olsun tatlim
0 oy
(9,461 puan) tarafından
Ne güzel canım kim burdan arkadaş

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 949 göst.
14 Kasım 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 1,324 göst.
2 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Asabii (1,455 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 551 göst.
21 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde Huzurum91 (15,585 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 622 göst.
20 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde laz6. (86 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,211 cevap

367,381 kullanıcı

...