0 oy
685 göst.
Diğer kategorisinde (680 puan) tarafından

Kızlar sizce hangisi ablama hediye almak istiyorum.

image

image

13 Cevaplar

0 oy
tarafından
İkincisi diyorum 
(680 puan) tarafından
Cevap için teşekkür ederim canım.
-Reklam-
0 oy
(2,930 puan) tarafından
sarılı olan güzel ama zamanla rengi atar mı bilemedim. ama hediyeyse o olsun bence zamanla atarsa da yapacak bişey yok
(680 puan) tarafından
Bende onu düşündüğüm için kararsız kalmıştım. Cevap için teşekkür ederim canım.
0 oy
(39 puan) tarafından
Bence Gold detaylı daha hoş duruyor üstteki papatya modeli bana hediye gelmişti hiç kullanışlı değil canım alt tabağı kayıyor 
(680 puan) tarafından
Öyle mi bunu söylediğin iyi oldu, cevap için teşekkür ederim canım.
(39 puan) tarafından
Rica ederim
0 oy
(1,518 puan) tarafından
Alttaki çok zarif duruyo bence
(680 puan) tarafından
Cevap için teşekkür ederim canım.
(1,518 puan) tarafından
Rica ederim canım :)
0 oy
(14,708 puan) tarafından
Bunlarla kahve içmek çok zor geliyor bana da arkadaşım almıştı dolap da duruyor
(680 puan) tarafından
Hadi ya sipariş ettim, yine de cevap için teşekkür ederim.
0 oy
(2,891 puan) tarafından
İkincisi çok güzel 
(680 puan) tarafından
Cevap için teşekkür ederim canım.
(2,891 puan) tarafından
Rica ederim canım
0 oy
(966 puan) tarafından
Alttaki tabikide
(680 puan) tarafından
Cevap için teşekkür ederim canım.
0 oy
(2,928 puan) tarafından
2. Güzel bence 
(680 puan) tarafından
Cevap için teşekkür ederim canım.
0 oy
(31,576 puan) tarafından
Alttaki daha zengin işi duruyor bence o 
(680 puan) tarafından
Sağolsun bütün arkadaşlar da onu seçtiler, benim de gönlüm ondan yanaydı sipariş verdim. Cevap için teşekkür ederim.
(31,576 puan) tarafından
Güle güle kullansın
(680 puan) tarafından
Sağol inşallah :)
0 oy
(7,184 puan) tarafından
İkinci çok güzel 
(680 puan) tarafından
Sağolsun bütün arkadaşlar da onu seçtiler, benim de gönlüm ondan yanaydı sipariş verdim. Cevap için teşekkür ederim.
(7,184 puan) tarafından
Rica ederim kuzucum;))
0 oy
(34,544 puan) tarafından

İkinci olan daha iyi 

(680 puan) tarafından
Sipariş verdim, cevap için teşekkür ederim.
0 oy
(802 puan) tarafından
Sadelikten yana olan ben bir diyorum. 
(680 puan) tarafından
Bende sadelikten yanayım, kendime alsaydım sade olanı alacaktım ablama hediye alacağım için gold olanı sipariş verdim cevap için teşekkür ederim.
0 oy
(14,399 puan) tarafından
Goldlu şeyleri sevmem normalde ama alttakini daha çok beğendim 
(680 puan) tarafından
Ablama hediye alacağım için gold olanı seçtim, cevap için teşekkür ederim.

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 701 göst.
+3 oy
20 cevap 733 göst.
26 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde BetusMoms (6,164 puan) tarafından soruldu
+1 oy
21 cevap 905 göst.
0 oy
0 cevap 139 göst.
30 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde Acemianne48 (59 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...