0 oy
197 göst.
Diğer kategorisinde (61 puan) tarafından
Merhaba arkadaşlar, mobilya beşiğim var baza olanlardan. İhtiyacı olan birine hediye etmek istiyorum, ben artık kullanmıyorum, gayet iyi durumda, Bursa'dayim, lutfen gerçekten almaya durumu olmayıp, ihtiyaç sahibi olan biri varsa yazsın? 

2 Cevaplar

0 oy
(1,226 puan) tarafından
Allah hayrını kabul etsin canım inşallah gerçekten ihtiyaç sahibi birine gider
(61 puan) tarafından
Aminn inşallah
-Reklam-
0 oy
tarafından
Rabb'im hayrinizi kabul etsin inşallah ne güzel bişey 
(61 puan) tarafından
Aminn insallah

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 244 göst.
0 oy
6 cevap 473 göst.
0 oy
25 cevap 1,261 göst.
28 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Civciv1234 (1,717 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,635 soru

24,671,552 cevap

367,283 kullanıcı

...