0 oy
314 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kaynımın düğününde giysem basit dururmu

image

imageoppacı

5 Cevaplar

0 oy
(10,356 puan) tarafından

Kilo sorununuz yoksa siyah giymeyin yaa, yas rengi gibi geliyor bana ben düğünümde yasaklamıştım siyah giymeyi :D

(32,622 puan) tarafından
Ne alaka canım bence çok asil bi renk
(288 puan) tarafından
Siyah şıkliktir
(10,356 puan) tarafından
Asil evet ama düğünde ne bileyim şıkır şıkır olmalı insan. Balo olsa kasım kasım kasacak salon etkinliği olsa neyse düğün bu ya :)
(32,622 puan) tarafından
:)) yani oda doğru ama ben çok sevdiğimden sanırım
(10,356 puan) tarafından
Hayatta sevmem, kasvet buhran melankoli rengi gibime geliyor ahahaha :D
-Reklam-
0 oy
tarafından

Basit. Ve neden siyah :D

(10,356 puan) tarafından
Ahahaha Siyah Gömenler Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği açcam gel :D
tarafından
elti oluyo diye yas tutuyormuş gibi oluyor siyah giyinince
0 oy
(32,622 puan) tarafından
Geçennde  bu elbiseydi sanırım hatta maviside vardı bence güzel çok beğendim
0 oy
(19,922 puan) tarafından
Basit model canım elti olarak daha renkli güzel olur
0 oy
tarafından
Bence çok hoş az her zaman çoktur siyah olması da asil. Ben abimin düğünün birinde klasik abiye giydim janjan kumaş falan ikincisi siyah şifon hoş bi elbiseydi o daha hoş oldu 

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,672 soru

24,672,132 cevap

367,315 kullanıcı

...