+1 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (1,072 puan) tarafından
Kizlar 6 Aylik hamileyim 1 yaşında oğlum var daha çok küçük diye bıraktırmak istemiyorum siz doğuma kadar emzirdiniz mi bı sikinti oldumu dün randevum vardı soracaktım unuttum 

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından
gebeliğini engelleyecek bir durum yoksa doğurana kadar emzirebilirsin hatta doğurduktan sonra ikisini bir emzirebilirsin. (tandem emzirme) 
(1,072 puan) tarafından
Sütüm yetmez diye düşünüyorum doğumdan sonra doğuma kadar emzirmeyi düşünüyorum ama Dr. Da soylemiyi unuttum
-Reklam-
0 oy
(6,156 puan) tarafından
Eltim kızı 13 aylık iken hamile kaldı doğuma kadar emzirdi valla hiç bişey olmadı.
0 oy
tarafından
Yeni doğan bebek için kolostrum sütü çok önemli çok faydalı bağışıklık içinde çok önemli emzirmemeniz gerekir .ilk çocuğunuz almış zaten yemeside duzenliyse 7. Aydan sonra biraktirsaniz iyi olur bence yinede doktorunuza danışın. 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 185 göst.
1 Ekim 2024 Diğer kategorisinde agbutt (97 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 228 göst.
1 Temmuz 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Eslinmiraninannesi (752 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 263 göst.
19 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Elvan00 (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 204 göst.

Kategoriler


1,512,677 soru

24,672,219 cevap

367,324 kullanıcı

...