Sadece kasiyerlikse zor değil açık vermemeye dikkat etmelisin. Ama kasiyer diye alıp müşteri olmadığında sana amelelik yaptiracaklarsa zor
(A101 de çalıştım ben büyük marketler nasıl işler bilmiyorum)
Sadece kasada duracaksan zorluğu yok
1,512,559 soru
24,670,821 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın