0 oy
250 göst.
Diğer kategorisinde (23 puan) tarafından
Hanimlar adetim 2 sinde bitti dün korunmasız ilişki yaşadık bugün bel ağrım oldu baya bi bel agrisi neden olur? Bir de günde bir ilişki doğru olanmış sanırım doğru mu bu? Siz nasıl denediniz acaba bilgilerinize ihtiyacım var

3 Cevaplar

0 oy
(519 puan) tarafından
Evet rengli dönemi bittiği an hamile kalma olasılığın en yüksek olduğu zamanlar 
(23 puan) tarafından
Peki 2 günde 1 mi her gün mü ilişki olmalı
-Reklam-
0 oy
(10,356 puan) tarafından
Ben regl biter bitmez hamile kaldım ama öyle hemen ardına bel ağrısıyla anlaşılmaz o. Ben kondom kurbanı oldum öyle hamile kaldım o yüzden bilmiyorum sıklığı nasıl olmalı 
(360 puan) tarafından
Nasıl kaldın kız yırtık mi çıktı
(10,356 puan) tarafından
Delikmiş, bizden mi üretim hatası mı bilmiyoruz. Olay yerini hızla terk ettik ama olacağı varmış tutmuş. Şimdi 3 yaşında oğlum :)
0 oy
(3,595 puan) tarafından

Adet bitiminden itibaren ilk 1 hafta oldukça önemli diyorum bu benim fikrim yani :D hatta FLO uygulamasını indir orda gösteriyor hangi günler hamile kalma şansı yüksek :) Rabbim gönlüne göre versin inşallah 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 290 göst.
13 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Birbebekmeselesi (336 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 216 göst.
9 Nisan 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Kadinca_6361996 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 842 göst.
15 Kasım 2021 Diğer kategorisinde M.....M (8,779 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 945 göst.
22 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Elizin annesi (795 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...