0 oy
1,143 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde tarafından

Kızlar malum kış geliyor yazı sormuştum şimdi de kışı sorayım bakam :)

28 Cevaplar

0 oy
(934 puan) tarafından
Evde acik sacik giyinme huyum var kışın da şort krop giyerim yazında. Annemin eve gidince o yüzden daral ğeliyor istediğim gibi giyinenemiyorum diye rahat edemiyorum başka türlü
-Reklam-
0 oy
(9,423 puan) tarafından
Eşimin kalın sweati favorim ☺️
0 oy
(6,156 puan) tarafından

Yaz kış kısa kollu ile dolaşıyorum evde valla:)

0 oy
tarafından
Kısa kollu pijama panduf giyerim evde çoraba olan merakımdan sadece yatarken çıkartırım 
0 oy
(585 puan) tarafından
Kışın evde yazlık dışarda kışlık 
0 oy
tarafından
Tayt giyerim esofman falan sikar beni ustume de kazak bunlar genelde esimin kazaklari ya da sweetleri oluyo :)
0 oy
(3,014 puan) tarafından
Peluş ayı tulum altınada peluş çorap ama çoraplar paçanın üstünde olacak :) 
0 oy
(6,717 puan) tarafından
Eşofman alt üst takım 

İlgili sorular

+1 oy
46 cevap 2,256 göst.
0 oy
25 cevap 1,079 göst.
8 Ağustos 2023 Moda kategorisinde Dnzkizi13 (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 253 göst.
28 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Bol gunesli gunler (1,500 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 521 göst.
22 Aralık 2022 Moda kategorisinde Elif.m.05 (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...