0 oy
1,143 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde tarafından

Kızlar malum kış geliyor yazı sormuştum şimdi de kışı sorayım bakam :)

28 Cevaplar

0 oy
(13,349 puan) tarafından

Yaz kış aynıyım kalın giyinemem asla yanarım :D Uzun kol ve terlikle boğuluyorum ben 

tarafından
Kışın ayrı bir havası olduğunu düşünüyorum tesetürlüyüm çok güzel triko takımlar gördüm alsam mı almasam mı kararsız kaldım
(13,349 puan) tarafından
Evde ne giyildiğini sormuşsun canım evde triko takım mı giyecen kız
tarafından
Takım olan şeyleri çok seviyorum ve biraz bol giyinmeyi evde de olsa fark etmiyor napim :D
(13,349 puan) tarafından
Beğendiğini al canım valla ben alırım kenarda durur illa lazım oluyur
-Reklam-
0 oy
(2,365 puan) tarafından
Tişört ve 

Eşofman altı 

Kombinim :)
0 oy
tarafından
Bizim burası soğuk oluyor anam kazak tayt ya da kalın pijama ☺
0 oy
(305 puan) tarafından
Yazin kısa tayt yada tayt tişört kısın bunlar uzerine bir hırka uada yelek çok kalın giyinem evde dışarda zaten kapalı olduğum için hep boydan elbise giyerim üzerine manto ohh mis birde mesur anne topuzum evde tamamdır 
0 oy
(31,527 puan) tarafından
İçlik içlik giyen de piçlik olmaz :) 
0 oy
(640 puan) tarafından
Tişört pijama petekler yandığı için ev sıcak oluyo
0 oy
(9,219 puan) tarafından
İnce pamuklu uzun kollu pijama üzerine üşürsem örgü yelek giyerim bide ayaklarıma panduf giyerim 
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Yaz kış  kısa kollu pijama takımı  ev doğalgazli her yer sıcak oluyor 

0 oy
(13,705 puan) tarafından
Tayt yada eşofman üzerine tişört yada sweat 
0 oy
(2,916 puan) tarafından

En sıcaklığına göre değişir :)

0 oy
(16,101 puan) tarafından

Tsort sort yada ince pijama çorapsiz açık terlik :D

0 oy
(7,011 puan) tarafından
Penti'nin termal pijamalari ya da tayt uzeri swet veya uzun kollu body soguklu derecesine bagli. 
0 oy
(594 puan) tarafından
Elbıse. Yazın ne gıyoyarsam kışında öyle gezerım kalın kazak dayanamam t. Shırt gıyerım 
0 oy
tarafından
tayt, sweatshirt soğuksa yelek 
0 oy
(2,179 puan) tarafından
Yazın naslsam öyle giyerim tek fark şort yerine eşofman pijama altı uzamıs olur üstüm yine askılı
0 oy
(3,418 puan) tarafından
Tsort le geziyoruz evde 
0 oy
(3,167 puan) tarafından
Bolca yelekkkk kazak hırka asla giyemem
0 oy
(5,271 puan) tarafından
Tabikide Bihter gibi Firdevs gibi giyinirim paçalı donmu giyinelim 
0 oy
tarafından
Ev doğal gazli heryer aymi sıcak. Terlik giymem.  Etek ve uzun kol giyerim 
0 oy
(15,831 puan) tarafından

Yaz kış şalvar  :)

Köydeyim malum sürekli içeri dışarı yapıyorum dibimde k.peder var bi komşu çat kapıya geliyor :D yemekten sonra esohman ve sweet giyip oturuyoruz  :)

İlgili sorular

+1 oy
46 cevap 2,256 göst.
0 oy
25 cevap 1,079 göst.
8 Ağustos 2023 Moda kategorisinde Dnzkizi13 (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 253 göst.
28 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Bol gunesli gunler (1,500 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 521 göst.
22 Aralık 2022 Moda kategorisinde Elif.m.05 (1,540 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,187 cevap

367,322 kullanıcı

...