0 oy
395 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,224 puan) tarafından
Kızlar ben bundan bir hafta önce kışlık menemen yaptım içerisine domates biber ve sarımsak koydum bugün fark ettim kapaklar böyle şişmiş menemen asitlenmiş neden acaba Bir de dökmem gerekiyor mu yoksa tekrar mı kavanoza koyup kapağını kapatayım mı

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
Sanırım bozulmuş ya ekşiyor öyle olunca bi tanesini aç bak kokusuna falan 
(1,224 puan) tarafından
Hiç kokusu Yok canım yani ekşimiş gibi kokmuyor sadece böyle açtığımda asitlenmiş sanki kaynıyor gibi böyle fokurduyor anlamadım dökeceğim galiba
-Reklam-
0 oy
(13,007 puan) tarafından
Peki neden sarımsak koydun ilk defa duydum sarımsak koyani 
(1,224 puan) tarafından
Canım ben sarımsağı çok seviyorum menemen'de ondan da koyuyorum tat versin dedim diğer sefer de yaptım hiç böyle bir şey olmadı ama niye böyle oldu anlamadım
(13,007 puan) tarafından
Bende çok severim sarımsağı ama içime koymam kisin açınca istersem eklerim belkide sarımsak asitlendi
(1,224 puan) tarafından
Aynen öyle canım
0 oy
(175 puan) tarafından
Kapakları vakumlanmadanmi koydun ? Kapayın üstünde basınca ice gitmemesi gereklidir. Bozulmuş canım sakın çöp hepsi konserlerin  zehirlemsi öldürür.
(1,224 puan) tarafından
Yok canım çok güzel kaynattım kavanozları hatta böyle sıkıydı vakumlanmıştı teşekkür ederim yorumun için dokucem
(175 puan) tarafından
Kapgin üst kısmı içe cokecekti. Kapakları kaynaşmış miydin?
(1,224 puan) tarafından
Evet kaynatmistim
0 oy
(8,065 puan) tarafından
Keşke sarımsağı açınca isitinca ekleseydin cnm benm aklıma sarimsakltan olabilir mi acaba diye geldi 
(1,224 puan) tarafından
Büyük ihtimal sarimsaktan asitlenmisti cunku
0 oy
(3,168 puan) tarafından
Biberi anladım da sarımsak neden koydun 

Belliki kötü olmuş 
(1,224 puan) tarafından
Ben çokta fazla koymadım iki diş sadece bı kere daha yapmıştım bişi olmamıştı tadını beğendiğim için tekrar öyle yaptim
0 oy
tarafından
Kapak sismisse tutmamistir kuzum yenide yapmamışsın dökmen gerek 

Dün filan yapsan bugun farketseydin geri ısıt koy derdimde bir hafta olunca zehirler bisey diyemem
(1,224 puan) tarafından
Aynen canım döktüm valla yapacak pişi yok
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Sarımsak koyulmaz canım 
(1,224 puan) tarafından
Ondan asitlendi Allah'tan hepsine koymadım 4 tanesi gitti
(32,625 puan) tarafından
Neyse canın sağolsun canm
(1,224 puan) tarafından
Aynen öyle canım
0 oy
(2,496 puan) tarafından
Ters çevirdin mi canım. Söylediklerime göre bozulmuş sakın yeme çünkü konserve zehirlemesi öldürmeye kadar gidiyor Allah korusun 
(1,224 puan) tarafından
Yok canım döktüm terste çevirdim anlamadim neden oldu

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 1,067 göst.
6 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Azkaban (3,247 puan) tarafından soruldu
0 oy
30 cevap 1,303 göst.
17 Eylül 2022 Aile & Aşk kategorisinde Bsmllah (236 puan) tarafından soruldu
+2 oy
15 cevap 705 göst.
21 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Euaguclu (58 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 177 göst.
21 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Euaguclu (58 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...