0 oy
755 göst.
Diğer kategorisinde (6,162 puan) tarafından
Kızlar normalde rahimde kistlerim vardı kontrole gittim doktor rahim ağzı kanseri testi yaptı. 20 gün sonra gel dedi. Normal mi bunu yapması, ben sadece rutin kontrole gitmiştim

11 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kac yaşındasın ki
(6,162 puan) tarafından
27 yaşındayım
tarafından
Belkide biseyden suphelendiler. Yada emin olmak için yaptılar panik yapma sakin ol
-Reklam-
0 oy
(4,623 puan) tarafından
Evet canım normal genel muayene de tedbir amaçlı belli bi yaştan sonraki her kadın da alıyolar
(6,162 puan) tarafından
Evet teyzeme de sordum ona da yapmışlar normal diyor yani
(4,623 puan) tarafından
Evet canım normal yılda bir yapılıyor
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Bende bugün spiral taktirmaya gittim doktor yaşımı sordu söyledim rahimden numune alındı yapalım çıksın dedi aradan 
(6,162 puan) tarafından
Bende öyle bi rutin kontrole gitmiştim 4 -5 ayda bir giderim. Oda muhtemelen o yğzden yaptı. Zaten yılda bir her kadının yaptırması gerekiyormuş
(4,341 puan) tarafından
Bana sağlık ocağında 30 yaşında rahim ağzı taraması yaptırmaya gel dediler ben gitmedim bugün doktor yapalım dedi yaptı
0 oy
(355 puan) tarafından
Kız bende kasık ağrısıyla gittim hic bisey gozukmuyo dedi aynı testi bendende istedi bende anlamadım
(6,162 puan) tarafından
Demek ki bu aralar herkese yapıyorlar. Ben sürekli kontrole giderim ultrasondsn sonra smear yaptı
(355 puan) tarafından
Bakılması biyandan iyi bizim için
0 oy
(99 puan) tarafından
Bende 27 yaşındayım canm banada yaptılar geçen sene normal muaneye gitmiştim çok akıntım vardı alttan muane ettiler rahim agzinda yara varmış snra smear testi yaptı bı ay içinde sonuçlandı fitil falan vermişti geçti çok şükür bide hpv testi yaptılar oda temiz çıktı korkacak bişey yok dedi belli yaştan snra her kadına yapılıyormuş 
0 oy
(4,564 puan) tarafından
Belli bir yaş üstüne devlet istiyor. 4 yılda bir yaptırma halkın var
0 oy
(6,051 puan) tarafından
İki senede bir kontrol amaçlı yapılıyor bu test. 
0 oy
(14,276 puan) tarafından
Bende muayeneye gitmiştim bana da yapmıştı . kontrol amaçlı yapıyorlar 
0 oy
(925 puan) tarafından
Yapılması iyi. Aktif cinsel hayatı olan her kadına yapılması gerekiyor
0 oy
(1,167 puan) tarafından
Normal canım yapması bende gittiğimde hep yaparlar bide sonucu geç çıktığı için yirmi gün diolar 
0 oy
(3,027 puan) tarafından
Smear testi yapılması lazım zaten belirli yaş aralığında ama bayag geç çıkıyor sonuc
(6,162 puan) tarafından
Evet 20 gün sonra dedi
(3,027 puan) tarafından
Yine erkenmis benim 3 -6ay arası cikti

İlgili sorular

+1 oy
9 cevap 746 göst.
+1 oy
2 cevap 303 göst.
0 oy
4 cevap 180 göst.
0 oy
2 cevap 294 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...