0 oy
367 göst.
Diğer kategorisinde (734 puan) tarafından
Çocuğu 3-3.5 yaş üzeri olup anaokuluna gönderen var mı? 

7 Cevaplar

0 oy
(13,710 puan) tarafından
Tam 4 yaş 2 aylık gidecek 
-Reklam-
0 oy
(1,267 puan) tarafından
5 e girecek bu sene gidecek 
0 oy
(1,350 puan) tarafından
5 yasında         
0 oy
(296 puan) tarafından
2020li ablamın ikizleri gidicek
0 oy
(16,142 puan) tarafından
2020li pazartesi başlayacak 
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Kreşe olur canım
(734 puan) tarafından
Kreş çok pahalı maalesef. Tam gün versem düşünüyordum ama tam gün gitmeyecek
(32,625 puan) tarafından
Okulla konuş istersen ama çok küçük canım ya
0 oy
(5,271 puan) tarafından
Devlet okulumuz almadı 4 yas 4 aylık bu sene 2019 lularin senesi dedi 
(734 puan) tarafından
Anasıfını almıyormuş ama anaokulu alabilir diyorlar

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,533 soru

24,670,488 cevap

367,227 kullanıcı

...