0 oy
154 göst.
Diğer kategorisinde (747 puan) tarafından

Upload failed: [object Object]

image

Doğduğu andan itibaren bu beşikte yatiyor aynisi görüncem de var oglu 5 yasinda hala kullaniyorlar bizim ki artik saga sola carpmaya başladı baza yatak alsam yüksek olacak kendisi inip ciksin istiyorum bunun bir kenarini alcaltmayi düşündük bilemedim yerde yatti mi da butun odayi dolaşıyor resmen uyurken

2 Cevaplar

0 oy
(5,740 puan) tarafından
İkeadan alabilirsiniz ben ordan aldım 2,5 yaşında kendi yattip kendi kalkiyor yüksekte değil alçakta değil ideal çocuklar için 
-Reklam-
0 oy
(1,345 puan) tarafından

image

kızımın yatağı bundan yanına da örgü korumalık yaptırdım yazın klimalı odada yattığımız için oyun parkı diye geçen çiftli Park yataklar gibi olan yatakta yatıyor onda da rahat etti bunda da uyuduğunda gayet rahat ediyor 1-2 haftaya tamamen bunda yatmaya başlayacak artık 11 aylık olacak o zamana şu an kendi gayet rahat çıkıp inebiliyor emeklediği halde 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 225 göst.
29 Temmuz 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Anka (209 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,001 göst.
25 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Kelebek0707 (2,075 puan) tarafından soruldu
+2 oy
10 cevap 470 göst.
5 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde rada21 (37 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 591 göst.
27 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Bol gunesli gunler (1,500 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...