0 oy
219 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (6 puan) tarafından
Anasınıfı öğrencileri ayın kaçında okula gidecek kizlar 

8 Cevaplar

0 oy
(5,662 puan) tarafından
Eşime öğretmen ayın 9 unda demiş. 
(6 puan) tarafından
Hangi il fark ediyomu acaba burda en son kayıt yaptırırken 2 sinde dedi ama değiş timi bilmiyorum
(5,662 puan) tarafından
Bende ikisinde başlar diye düşünüyordum ama benim oğlum geçen sene de gitmişti belki o yüzden 9 unda gelin demiştir bilemiyorum.
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bizimki bağımsız anaokulu dün mesaj geldi pazartesi öğretmenler toplantısı yapilacak uyum haftası ile ilgili bilgilendirmeyi öğretmenler yapacak diye. Geçen senelerde de hep pazartesi öğretmenler toplantısı yapılmış salı veli toplantisi ve diğer 3 gün uyum programı olmuş 
0 oy
(8,858 puan) tarafından
Nette ayın 5/6 gibi yazıyor bizde haber bekliyoru, bakalim
0 oy
(367 puan) tarafından
Bizede en geç ağustos ortası ararız dediler ne arayan ne soran var ne zaman gidecek ne giyicek saat hiç.bişey söyleyen yok 
0 oy
(2,923 puan) tarafından
2 sinde uyum süreci başlıyor zaten cok uzun kalmıyolar uyum haftasında 1 saat falan bazı cocuklar ağlıyo istemiyo diye aileler bahcede bekliyor bizde oyle olmustu 2 sene önce 
0 oy
(39,700 puan) tarafından
Ben 2 sinde diye biliyordum eşim şimdi 9 un da başlayacak müdürü arayıp sordum dedi. 
0 oy
(32,624 puan) tarafından
Bize bişey söylenmemiş daha ya
0 oy
tarafından
Bizim 5inde başlıyor..

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 203 göst.
0 oy
13 cevap 479 göst.
0 oy
6 cevap 473 göst.
0 oy
1 cevap 90 göst.

Kategoriler


1,512,194 soru

24,666,153 cevap

366,986 kullanıcı

...