Ben kisliklari hazirladim bu seneki yaz tatilininde sonuna geldim yarin eve donuyoruz okul basliyo artik.
Birsuru bisiler yaptik insallah agiz tadiyla yemek nasip olur :)) siz napiyosunuz
Afiyetlee yiyin
Burda kışlık yapanları gördükçe heyecanlanıp yapasım geliyor sonra bakıyorum bebem durmaz , sessizce oturuyorum. Afiyetle yemek nasip olsun. Gemiye de koy eşine yolla
1,512,340 soru
24,667,970 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın