Ay ben 15 gün geciktim ama on beş günü gel bana sor korunuyorum eminim ama yine de acaba oluyorum dört kez test yaptım en son kan verdim cuma günü sağlık ocağında pazartesi sonuç çıkar dedi pazar günü adet gördümhala neden geciktiğimi merak ederim ama yüksek ihtimal kisttendir benimki
1,512,421 soru
24,668,879 cevap
367,151 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın