0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde (1,096 puan) tarafından
Kizlar Ekim ayında 3 aylık iğne yaptırdım yaptırmaz olaydım hayatımı mahf etti . 10 ay oldu adetim duzelmedi doktora gittim kaç kere her gün kanama oluyodu iki ilaç kullandım ha düzeldi dedim ama olmadı bu ay 3 keredir adet oluyom 3.4 gün geçiyor yine kanamam başlıyor napcam kizlar fikir verin :( doktora gidecem tekrar köye taşındığımdan gidemiyom şuan 

2 Cevaplar

0 oy
(9,459 puan) tarafından
Demeee kız bende şimdi iğne için post açtım :D
(1,096 puan) tarafından
Kim cikardiysa Allaha havale ediyom düzenim alt üst oldu yaptırma kesinlikle
(9,459 puan) tarafından
Off ne yapacağım peki :( 3. Bebeğim doğdu bağlatmak istiyorum ama bebeğim için zamana ihtiyacım var. Bir süre çok iyi korunmam lazım
(1,096 puan) tarafından
Hap filan kullan istersen ya da eşin korunsun kansizliktan ölecem zaten kanım da yok
(9,459 puan) tarafından
Eşime güvenmem. Hapa başlarım o zaman ama saati saatine almam lazım. + eşim de korunsun :(
(1,096 puan) tarafından
Evet bencede öyle yapın canim
-Reklam-
0 oy
(1,096 puan) tarafından
Kizlar sorumu cevaplayan yok mu

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 567 göst.
9 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 121 göst.
9 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,096 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 20 göst.
4 saat önce Aile & Aşk kategorisinde Masal5656 (80 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 96 göst.
4 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Masalimmm (568 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,191 cevap

367,322 kullanıcı

...