0 oy
180 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,262 puan) tarafından
Merhaba kizlar yarin uzun zamandır gorusmedigim bir arkadaşım gelecek 2 de çocuğu var. 12 gibi geliriz dedi. Poğaça kek kısır biber dolması mercimek çorbası yapsam az mı olur 16 aylik bebegim var bilemiyorum belki de kahvaltı için gelecekler sizce napsam

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çorbayı çocuklara yapacaksın galiba . Ama diğerleri güzel çay yanına olur
(1,262 puan) tarafından
Evet canım çocuklara hem çorba hem da dolma yerler diye düşündüm teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(4,362 puan) tarafından
Kahvaltı için gelecek olsa daha erken gelirdi bence. 

Menü de hem öğlen yemeği gibi hemde çay yanı gibi olmus yeterli yani
(1,262 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım çocuklardan dolayı bu şekilde dusundum

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 1,155 göst.
26 Mart 2023 Yemek-Tarifler kategorisinde Lale030507 (472 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 304 göst.
17 Aralık 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde meva1 (1,440 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 797 göst.
14 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Cetineylul317 (1,266 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 301 göst.
5 Ağustos 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,532 soru

24,670,467 cevap

367,226 kullanıcı

...