0 oy
223 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (3,078 puan) tarafından
Arkadslar temudan aliveris yapan var mi.ben agustosn 4unde siparis verdim ama hala gumrukte.gumrukte buladr bekleyen var mi acaba.yoksa gecmemismidir.sorun mu cikmistir acaba.15gundur gumrukte gozukuyor.acaba kargo sirketiylede ilgili bi durum olabilirmi.15 agustos 3eylul arasi teslimat gosteriyor ama gumrukte bukadr kalmasi normalmiki ya.daha once yurt disindan kizlarima okul cantasi almistm ama 10gune gelmistj.bu neden boyle oldu anlayamadm.insan sinirleniyor korkuyor acaba gumruktan mi gecmedi diye

2 Cevaplar

0 oy
(1,518 puan) tarafından
Aynı üründen 2 ta\ne sipariş verdiysen o yüzden uzuyo süre 
(3,078 puan) tarafından
Evwt bitane sac havlusundan 2 tane siparis verdim 2kizjm var diye.valla onun icnde boyleyse sasirdm acikcasi
(1,518 puan) tarafından
Ondan oluyomus canım bende fenomenin birinde duymuştum tek ürün olursa sıkıntı olmadan hızlı geciyomus
-Reklam-
0 oy
(4,843 puan) tarafından
Geç geliyor normal gelir ben bir kere yaptım Temmuzun ortasında Ağustos 11 inde geldi.Sen şimdi birde ek vergi koydukları aralıkta almışsın bekletmislerdir.

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 347 göst.
3 Temmuz 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Amour (2,037 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 459 göst.
21 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Alpingo!!45 (747 puan) tarafından soruldu
+1 oy
1 cevap 186 göst.
3 Temmuz 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Jajakkn (62 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 351 göst.
3 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Aslı saray (402 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,202 cevap

367,324 kullanıcı

...