0 oy
263 göst.
Diğer kategorisinde (34 puan) tarafından
Ya gerçekten çok yoruldum her şeye alınıyor küsüyor telefonlarımı açmıyor günlerdir huy olmuş ama beni çok yoruyor yıprandım yaşlandım 

4 Cevaplar

0 oy
(2,914 puan) tarafından
kız bırak küserse küssün. ilgilenmeyince kendi kendine barışmıyor mu? 
(34 puan) tarafından
Öyle ama küs kalsın da istemiyorum
(2,914 puan) tarafından
ilgilendiğin için küsüyordur o umursamazsan belki de daha az küser
(34 puan) tarafından
Kız öyle zaten üstüne düşüyorum diye böyle yapıyor
(2,914 puan) tarafından
ee işte sal gitsin ozaman. valla ben fazla kapris çekemiyorum kim olursa olsun. bazen küsenler oluyor kendi kendine barışıyorlar sonra. onlar küsken ben bişey yok gibi davranıyorum sonra geçiyo
-Reklam-
0 oy
tarafından
Benim annem var hatta benim annem çok kin tutar haklıda olsa haksızda olsa hayatta ilk konuşmaz illa önce biz konuşacağız bu huyundan nefret ediyorum,bazen benim 5 yaşındaki oğlum annemden daha olgun davranıyor 
(34 puan) tarafından
Aynısı :( heeer şeye küsüyor uzun süre hem de
0 oy
(64,961 puan) tarafından
benim ki ninnkusmeleri meshurdur
0 oy
tarafından

Benimki de çok tripkolik şimdi umrede dönünce mucize gibi değişmiş olması için dua ediyorum:D İnşallah seninki de değişir zamanla <3

İlgili sorular

+3 oy
12 cevap 415 göst.
0 oy
13 cevap 1,160 göst.
0 oy
6 cevap 514 göst.
25 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Hayal1907 (337 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 220 göst.
25 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...