0 oy
188 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (35 puan) tarafından
Kabız gazı çok vardı geçti ama huzursuzluğu ağlaması geçmişyr sürekli uyanıyor uykusu var ama uyanıyor bide başını yüzünü çok kaşıyor büyükler gibi **** mu acaba yada normal mı böyle bişey

2 Cevaplar

0 oy
(1,539 puan) tarafından
Nekadarlık tatlım yazmamışsın
(35 puan) tarafından
4 aylık
-Reklam-
0 oy
(1,539 puan) tarafından
Benimkide 6 7 ay agladi bilmiyodum neden cok tecrubesizdim nereden eminsiniz şu an kolik bebek olmadığına.Hamilelikte huzursuzluklar yaşadınız mı
(35 puan) tarafından
Yaşadım ama defalarca hastaneye götürdm ayrı ayrı hastaneye hepside kabız çok fazla gazı vardedi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 222 göst.
4 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Pppppp (1,752 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 841 göst.
20 Mart 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 102 göst.
0 oy
12 cevap 737 göst.
7 Aralık 2022 Diğer kategorisinde berkin (1,107 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,661 soru

24,672,002 cevap

367,302 kullanıcı

...