0 oy
182 göst.
Diğer kategorisinde (8,044 puan) tarafından
Kızlar çok şükür sınav işleri bitti sanırım şimdi maliye ye para yatacakmış nerden yatırıyoruz ondan sonra da nüfus müdürlüğüne gitmem gerekir mi yoksa gitmeden para yatınca gelir mi ehliyet ben gidilcek diye biliyorum biri bana gitmene gerek yok dedi kafam karıştı

1 cevap

0 oy
(6,717 puan) tarafından
Bankaları var hesaba yatiriyorsun nüfus müdürlüğünden rendavu alıp başvurman gerekiyor 
(8,044 puan) tarafından
IBAN üzerinden mi yatırıyoruz canım randevuyu şimdi alsam parayı yatırmadan geç veriyorlar çünkü de
(6,717 puan) tarafından
Hayır canım ATM den yatiriyorsun
(8,044 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 237 göst.
15 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde huzun_iyidir (8,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 540 göst.
5 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde huzun_iyidir (8,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 445 göst.
21 Ekim 2022 Diğer kategorisinde 00Melikeee (684 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 318 göst.
7 Şubat 2022 Diğer kategorisinde _Melikeee_ (247 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,340 soru

24,667,967 cevap

367,100 kullanıcı

...