Joie nin ikiz arabasını almıştım kıza hamile kalır kalmaz . Oğlumla araları 2 yaş 4 ay. Hala kullaniyoruz oğlum 5.5 yaşında. Kızım 3 yaşında Çok memnunim ben. Üstelik 2. El almistim
1,512,737 soru
24,673,071 cevap
367,375 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın