0 oy
113 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Bebeğim 8.5 aylık ve kan damlası olarak bestiron aldım. Ama üzerinde 4-10 yaş grubu yazıyormuş. Bestiron kullananlar sizin kullandığınız da da mı o şekilde yazıyor? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 929 göst.
15 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Fatmanihan (448 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 216 göst.
6 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Merveee3427 (510 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 529 göst.
15 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde LMihrace (10,375 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 1,682 göst.
3 Haziran 2020 Diğer kategorisinde Minnos bebek (85 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,509 soru

24,670,097 cevap

367,209 kullanıcı

...