Eğer eşinizin de sizin de biyolojik bir engeliniz yoksa (yumurta kalitesizliği, sperm azlığı gibi) akışına bırakın olur. Yumurtalama dönemine denk getirim yeter.
Bir de merak ediyorum 2. çocuk deliliği tam olarak ne zaman yükleniyor ahahhaa Eşim istiyor da ben net değilim size ne zaman geldi o yürek
Sanada aynısını yazayım bari , çocuğun var daha Allah'tan belanı mı istiyorsun
Otur yerinde ne güzel rahatın yerinde (Bir gün bende hamileyim postu açarsam hiç şaşırmayın)
Kinaya kinaya hamile kalcam bu gidişle
Olmuyor modunda devam ederseniz olmaz akışına bırakın
1,512,482 soru
24,669,843 cevap
367,195 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın