0 oy
323 göst.
Diğer kategorisinde (677 puan) tarafından
Kızlar bende birinin numarası kayıtlı ama benim numaram onda kayıtlı değil çevrimiçi olsa görür muyum görmez miyim 

4 Cevaplar

0 oy
(1,865 puan) tarafından
Son görülmesi herkeze açıksa görürsün ama son görülmesi sadece kişilerim yapmışsa göremezsin
(677 puan) tarafından
Sadece kisilerim heralde
(1,865 puan) tarafından
O zaman göremezsin
-Reklam-
0 oy
tarafından
Eğer ayarları kişilerim diye kayıtlı ise hayır ama herkes görebilir dediyse görebilirsiniz 
(677 puan) tarafından
Hmm tüh görsydim iyiydi
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Eğer herkese açık şekilde ayarlamışsa görebilirsin sadece kişilerim diye ayarlamışss göremezsin 
(677 puan) tarafından
Anladım canım :(
0 oy
(2,535 puan) tarafından
Son görülme bende tamamen kapalı çevrimiçi bile olsam çevrimiçi yazmıyor herşeyi kapatmışım kişilerim bile göremiyor
(677 puan) tarafından
Tüh ya aklımda bazı deli sorular vardı cevabını bulamıyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 307 göst.
23 Şubat 2022 Diğer kategorisinde nurnur 55 (155 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 188 göst.
0 oy
7 cevap 695 göst.
11 Mayıs 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde ❣Maşo'nun Hatunu❣ (2,919 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 669 göst.
26 Ocak 2020 Diğer kategorisinde Asena'nın annesi∞ (15,139 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,856 cevap

367,250 kullanıcı

...